03 July 2007

Goedgekeurd!!

Vanmorgen de uitslagen gehad, gevolgd door een spannend algemeen medisch onderzoek. Drie keer kuchen, lengte, gewicht en bloeddruk..........en ik kreeg de stempel dat ik ben GOEDGEKEURD! Enthousiast met mijn stempel naar boven gerend, naar de verpleegkundig directrice, maar er bleken weer nieuwe problemen met de documenten. Zucht! Lang leve de bureaucratie!
Maar Maartje komt dit weekend naar Suriname met mijn papieren, dan kan ik weer vooruit. En heel misschien mag ik deze week toch starten als stagiaire. Laten we het hopen!

5 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Hi Suzanne,
De zoveelste tegenvaller, maar je bent gezond, dat is het belangrijkste.
Nog even volhouden en dan heb je de vereiste papieren.
Groetjes,
Papa

Wednesday, 04 July, 2007  
Anonymous Anonymous said...

Heej suuz,
En? ben je mogen beginnen???
Wat gezeik elke x zeg!! Dat ze niet snel zijn weten we, maar dit!!!
Hoe was Lustig geweest?
Hier kermis gehad, erg leuk en gezellig geweest. Het weer is nog steeds bagger, ben in een week tijd minstens 2 x zeiknat thuis gekomen. Tijd voor zon zou ik zeggen.
Laat je zsm je nieuwe adres weten als je die hebt, dan kan ik ook vooruit. Lukt 't beetje met zoeken? Had bericht gehad van meisje die snel naar huis gaat. ze had aan de huisbaas gevraagd, maar er was helaas geen plaats.
Kussss

Wednesday, 04 July, 2007  
Anonymous Anonymous said...

Hi Suus,
Leef met je mee!!! Hoop dat het snel gaat lukken.
Wij zijn ook nog steeds in afwachting.....
Liefs, Simone

Thursday, 05 July, 2007  
Anonymous Anonymous said...

Gefeliciteerd! Fijn om te weten dat je bent "goedgekeurd"! Niet dat ik er ooit van uit ging dat ze jou af zouden keuren! ;-)
En helemaal mooi dat er iemand die kant op komt met je papieren. Nog even geduld, maar dan komt het helemaal goed denk ik zo. Succes er weer mee! En vooral genieten!

Liefs Fem

Thursday, 05 July, 2007  
Anonymous Anonymous said...

Hoi meis,

Wat een verhalen allemaal. Toch benijd ik je wel een beetje dat je daar zit. In Nederland is het eveneens slecht weer. Ik ben wel geslaagd en ik heb een huisje in Amsterdam. Het gaat dus heel voorspoedig allemaal!

Ik ben benieuwd naar je eerste ervaringen straks!

liefs Janneke

Thursday, 05 July, 2007  

Post a Comment

<< Home