28 January 2007

White beach

Heb de laatste dag in Suriname met Murghel een auto gehuurd en we zijn naar White Beach gereden. Heerlijk om weer eens te rijden en helemaal top om nog even op een strandje in de zon te liggen....tis nu een kwestie van de laatste uren in het zonnetje. Aangezien men aan de linkerkant rijdt en het stuur van deze geïmporteerde auto toevallig ook links zat, had ik wel mijn bijrijder nodig om te kunnen kijken wanneer ik kon inhalen als ik achter een truck reed.



Op White Beach hebben ze een afrastering in het water gemaakt om het 'strandgedeelte' piranha-vrij te houden. Tja, en waar heb ik al die maanden zonder afrastering gezwommen? We waren vrijwel de enigen daar, relaxter kan haast niet.

Laatste avond naar Millennium gegaan, een disco die vanaf 2 uur pas levendig wordt, en dat op een woensdagavond. Genoten van de laatste klanken van de Surinaamse hits, de laatste Parbo en de laatste danspassen....au!

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Hey Suuz,
mooie foto als herinnering aan superleuke dag! gaaf dat je die op de blog hebt geplaatst!! Merk dat niemand t gewaagd heeft er een comment bij te plaatsen.. Goedzo !hey je staat nu opeen kruispunt in je leven..Even kijken wat jewil doen en wat/waar jij je thuisvoelt.. Je bent hier ook altijd welkom!! Komt wel goed met je hoe en waar dan ook ;-0 Alle goeds voor jou !! Kus,
Murghel

Wednesday, 31 January, 2007  
Anonymous Anonymous said...

You write very well.

Tuesday, 11 November, 2008  

Post a Comment

<< Home