08 June 2007

Mi a e go bun

Net terug uit het binnenland. Kon niet eerder wat op site zetten, maar alles is goed (mi a e go bun). Aan ene kant gek om hier te zijn, maar ook wel heel vertrouwd. Alles is nog hetzelfde. Lekker zonnig, enorm veel muggen (en nog meer muggenbulten), de roti smaakt weer goed, Fernandes is nog steeds niet te drinken, Caipirinha wel, dezelfde hits schallen uit de verschillende bussen. Inmiddels ook veel oude bekenden gezien, zoals piloot Otto die ons naar het binnenland vloog, bekende tourguides, barmannen en oude huisgenoten.

Afgelopen week vooral tussen de Indianen in het binnenland vertoefd. De sterke verhalen en foto's ga ik morgen op de site zetten. Nu even wat dingen organiseren en een leuke laatste avond met Frank. Vanaf morgen ben ik alleen en heb ik alle tijd! Alhoewel, maandag begin ik met werken en ik rol langzaam in het leven hier en zal me voorlopig niet vervelen.......

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Hoop dat Frank leuke laatse avond heeft (gehad) en dat je eerste werkdag voorbij gaat vliegen. Hier hebben we net een enorme onweersbui achter de rug. Veel bliksem!!!
O,Ja In Eindhovens dagblad stond vandaag, zaterdag 9 juni, heel artikel over Suriname, overstromingen en geld stromen daarvoor, misschien wel leuk om even de site van het ED te bekijken.
Vanuit nat en benauwd NL de groeten en een dikke kus.....

Saturday, 09 June, 2007  
Anonymous Anonymous said...

Dus het harde werkende surinaamse leven gaat weer beginnen!
Tja een Parbootje drinken, dat komt vast nog wel een keer? Ondertussen doe ik het hier met zuid-afrikaans Castle Beer, ook lekker. Vrijdag in The Vulcano Club nog teveel van gedronken.
Veel plezier op je nieuwe werkplek!
Cheers,
Bas

Sunday, 10 June, 2007  

Post a Comment

<< Home