06 January 2007

Waanzinnig 2007



Op het strand met een paar miljoen mensen, iedereen in een wit feestpak, aftellend naar 12 uur, verlichte cruise-schepen voor de kust, een enorm concert en een erg gemoedelijke sfeer............Dé ingrediënten voor een waanzinnig feest!!



Om 12 uur vloog de hele menigte elkaar om de nek, flessen drank werden tevoorschijn gehaald en opengerukt. We waren met een hele groep backpackers begonnen, maar waren elkaar uiteraard direct al verloren. Lastig zo'n witte massa!
Uiteindelijk met z'n 2-en overgebleven en liefdevol geadopteerd door een grote groep Braziliaanse jongeren. Ze vonden het geweldig om met ons te gaan feesten en we werden overal mee naar toe gesleept. We moesten alles zien en proberen. We werden steeds helemaal door ze omringd, zodat ons niets kon gebeuren. Helaas konden ze niet voorkomen dat ik met mijn knie een betonnen paaltje heb geramd.......



Met de hele groep naar Ipanema beach gelopen. Dat duurde wel even om met zoveel mensen tegelijk te lopen. Maar het was het waard! Met mijn voeten springend in de oceaan geluisterd naar het concert van de Black Eyed Peas. GOED!

De rest van de nacht op straat doorgebracht. Uren op straat staan dansen (in de stromende regen) en daarna doorweekt, met allerlei nieuwe kledingstukken, op zoek gegaan naar het hostel. 'Waar was die ook alweer?' Ik was met een piloot zonder richtingsgevoel (handige combi). Na lang dwalen eindelijk ons hostel, dat toch echt middenin Copacabana lag, gevonden. En moe maar voldaan in mijn stapelbed geploft.

Ik ben geen fan van Oud & Nieuw feesten, maar deze MOET toch echt een keer herhaald worden! Na dit fantastisch goede begin wens ik iedereen een geweldig 2007! We gaan ervoor!

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

I really miss you and our good moments!!! Hope you are alright!!!

Although I do not understand what you wrote, I can guess what you meant!!!

You deserve only the best things of life!!! I hope to see you again soon and see something about us written in this blog!!!

Take car, saudades, Uli

Tuesday, 09 January, 2007  
Anonymous Anonymous said...

hee suuz,

zo'n feestje zie ik ook wel zitten!
gaaaaaaaaaaf!!!!

Dikke kus!

Thursday, 11 January, 2007  

Post a Comment

<< Home