20 September 2007

Een aanzoek!

“Jeetje Rob, een aanzoek!!” Dit was een deel van de tekst die ik heb ingesproken voor een commercial van Becel.

Als echte boterliefhebber was ik vereerd met deze taak en riep ik meteen ‘ja’ toen ik werd gevraagd mee te werken aan een radiocommercial. Uiteraard heb ik ook ‘ja’ gezegd op het aanzoek van Rob, een rol die werd vervuld door Marcel.
Met dit gebeuren heb ik binnen tien minuten evenveel verdiend als wat ik op de SEH binnen een week bij elkaar sprokkel. Dus wederom een volmondig 'ja' op de vraag of ik dit vaker wilde doen. Echt heel makkelijk vond ik het niet, want je moet elke zin weer op een bepaalde manier zeggen....giechelend, verbaasd, zuchtend, puffend....

Het was erg interessant om een opnamestudio eens van binnen te zien. De enorme microfoons, de honderden knopjes en schuifjes maakten indruk.
De commercial wordt nu in Brazilië voorzien van achtergrondmuziek en zal dan binnenkort te horen zijn in het Nederlands sprekende gebied van de Caribbean: St Maarten, Aruba, Bonaire, Curaçao en Suriname.

7 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Aaaah jammer nu ben ik niet meer de eerste...

x
Derk

Friday, 21 September, 2007  
Blogger Barnes on the Move said...

Hee Suus,

Iedere keer weer geweldig om een post van je te lezen, en nu weer een nieuw talent gevonden! De mensen hier houden wel van yakboter in hun thee. Is er een kans dat je daar ook een radiocommercial voor kan inspreken?

Als immer, je trouwe fan vanuit Azie,

Gary

Saturday, 22 September, 2007  
Anonymous Anonymous said...

Dag meissie!

Veel talenten heb je; dat is maar weer eens bewezen! Hoe je toch tegen die dingen aanloopt is me een raadsel, maar ja; dat past wel in het plaatje genaamd "Suuz"!

Knuffel,
Ries

Saturday, 22 September, 2007  
Anonymous Anonymous said...

Hoi Suuz,

Van het ene uiterste in het andere: eerst voetveeg van de SEH / dan held op de ambulance / nu radioster. Een spannend en afwisselend avontuur in Suriname.

Anja

Sunday, 23 September, 2007  
Anonymous Anonymous said...

Hoop dat spot over 4 weken klaar is.... (dit schrijf ik met een licht enthousiasme in mijn stem)

Kus

Monday, 24 September, 2007  
Anonymous Anonymous said...

Heej Suus,
Ben benieuwd of ik hier binnenkort ook ineens jullie stem in de auto over de radio hoor!!!! Lachen zeg. Wij gaan misschien acteren of documentaire!!! In een serie over aruba blabla weet verder ook nog niet voor de tv. Lachen
Kusxxx

Monday, 24 September, 2007  
Anonymous Anonymous said...

Hi San,
Hartstikke leuk om weer iets geheel anders te doen. Aan afwisseling en avontuur had je toch al geen gebrek.
Wel even tapen die spot.
Groetjes,
Papa

Tuesday, 25 September, 2007  

Post a Comment

<< Home