12 October 2006

Hammam

Soms moet je jezelf een beetje verwennen............dus naar de Turkse Hammam geweest hier in Paramaribo. Wat die in Paramaribo doet? Geen idee! De manager is een Indiër die bij de Rotterdamse politie heeft gewerkt (moet niet gekker worden).

Met een aantal meiden van de zusterflat een avondje daar doorgebracht. Stoombad, scrub, massage, zwemmen................echt wel even heel erg lekker! En enorm genoten van een warme douche!! Ondanks de temperatuur hier, vind ik een koude douche echt niet grappig. Elke dag is het weer een strijd om onder de koude straal te gaan staan.....Eerst 1 voet....even wennen. Dan toch maar de andere........brrrr. Dan 1 arm........Nee, toch maar niet douchen nu. Oh ja, het moet toch. Okay, dan toch ook maar die andere arm.....pffff. Snel inzepen dan maar, want dan moet ik wel. Sta je daar ingezeept en wel...........hoppa, er onderdoor hollen en snel afdrogen. Ramp!

Stage zit er over 2 weken op! Toch wel gek idee, want dan heb ik mijn studie eigenlijk afgesloten. In Nederland hoef ik dan verder niets meer te doen.....alhoewel, genoeg andere dingen te doen helaas.

4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Ha die suuz,

Genoeg andere dingen te doen ja: bij mij langs in Utreg om een wijntje te doen, bijvoorbeeld ;-)

Spreek je snel!
liefs,
Corné

Thursday, 12 October, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Hammam klinkt inderdaad goed, als je terug bent doen we die ook een keer in NL. Heb je dan misschien ook wel nodig... Niet om warm te worden van de douche, maar van de temperatuur van buiten, want die holt erg hard achteruit.
Probeer maar vast te wennen aan het idee van wanten, muts en dikke jas!

Friday, 13 October, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Of kom naar Australie en dan is dat probleem ook zo weer opgelost ;-)

Raar hoor, dat het er over twee weken alweer op zit... Heel veel plezier en succes nog de komende weken!

Leuke spin by the way ...brrr

Kus Fem

Monday, 16 October, 2006  
Anonymous Anonymous said...

He Suzanne,

Had je me mail ontvangen? Stuur me ajb ff wat gegevens; dat zoekt wat makkelijker.

Had je nog een tour kunnen vinden voor afgelopen weekend?

groetjes maar weer
Corné

Tuesday, 17 October, 2006  

Post a Comment

<< Home