26 October 2006

Bruine sokken!!

Vandaag met hoofdzuster Ollie mijn eindbeoordelingsgesprek gehad........was erg goed!! Ben nu dan eigenlijk echt verpleegkundige!!
Moet nog wel 3 kleine zinloze reflectieverslagen inleveren, maar het echte werk is verricht!

In principe kan ik hier allerlei mensen gaan bedanken die me gesteund hebben tijdens mijn studie, maar ik vind dat ten eerste iets te dramatisch, en ten tweede weten die mensen dat allang! En uiteindelijk heb ik het toch ook vooral zelf gedaan!

Dit weekend zal ik uit de zusterflat verhuizen. Vertrek nu eerst naar het binnenland. Als ik terugkom in Paramaribo ga ik met een aantal stagiaires in een nieuw appartementencomplex wonen. Splinternieuwe, roze appartementjes in de stad voorzien van alle luxe: eigen badkamer en toilet, airco, tweepersoonsbed, televisie, ligstoelen in de palmentuin (onze hangmatten zijn sinds kort verboden in de zusterflat), computers met internet, gratis airport service, banken op het terras en ontbijt en lunch inbegrepen. Verder een bewaker die ons van 22.00 - 07.00 komt beschermen! En dat voor hetzelfde geld als het verrotte flatje.

Nieuw adres wordt vanaf 10 november: Kwattaweg 67, Paramaribo. Het adres van de zusterflat is ook nog okay, want zal nog wel op de flat komen.

Hoe lang ik nog blijf en wat ik precies ga doen, weet ik nog niet. Vooralsnog heb ik het nog erg naar mijn zin. Misschien ga ik nog reizen in Zuid-Amerika, ga ik chillen op een bounty-eiland, of ik ga gewoon nog een maandje in de zorg werken in Suriname. Zodra ik terugkom uit het binnenland zal ik hierover beslissen.

8 Comments:

Anonymous Anonymous said...

zeer geachte zuster Suuz,

Vanaf nu is het zeker mevrouw Mulder voor je vrienden? ;-)))

Gefeliciteerd met je titel! Top!

veel groetjes,
Corné

Thursday, 26 October, 2006  
Anonymous Anonymous said...

hee Suster!

Van harte! het zit erop! Gefeliciteerd!
Drie hele dikke kussen!

Thursday, 26 October, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Hi San,

Heel hartelijk gefeliciteerd met het afronden van je studie.
Je hebt het echt heel erg snel gedaan. Heel goed.
Geniet nog maar even in Suriname van de tochten, avonturen en alle andere mooie, leuke en interessante dingen.

Groetjes en liefs,

Papa en Mama

Tuesday, 31 October, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Hey Suus!

Gefeliciteerd met het behalen van je bruine sokken! Ik ben jaloers! Eerlijk waar. Het zit er voor jou op. Geen Fontys meer, behalve voor het ophalen van je diploma. Grandioos! Hoop dat het binnenland goed bevallen (is). Moet zeggen dat je erg consequent je site bijhoudt! Leuk om te lezen. Kan niet wachten op je 'Flying docters' verhalen! En ben erg benieuwd naar je plannen. Fijn he, niets concreets! Heb er ook "last" van. Maar vind het wel prima zo. We zien wel hoe de wind waait ;-)

Nogmaals gefeliciteerd!

Kus Fem

Tuesday, 31 October, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Hi Handsome,

Gefeliciteerd met het behalen van je "bruine sokken". Heb me vandaag even gedwongen tot het lezen van je BLOG, het is rete druk hierzo en ik loop alweer een aantal weken door Europa te rennen, heb nauwelijks tijd voor andere dingen dan werk. Heel veel gebeurd bij ons (ja we zijn nog steeds samen hoor :) ), te veel om hier even neer te "pennen".....

Ik vindt het top om te lezen dat alles goed gaat en je het naar je zin hebt. Ik denk dat ik maar een eens een brief via de "snailmail" naar je toe ga sturen :)

Liefs Bart

Thursday, 02 November, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Hey Suuz! Gefeliciteerd joh, onwijs goed gedaan, ik denk dat je in het jeroen Bosch ZH zo aan de slag kan.

Friday, 03 November, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Ha Suzanne,

Hartelijk gefeliciflapstaart met je dikverdiende diploma!! Nu zijn we dan toch ook collega's!

Heel veel succes en plezier bij de flying doctors!

Groetjes Francis

Saturday, 04 November, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Gefeliciteerd! Al jaren zuster in de kroeg geweest, maar dan nu echt officieel!

Petra

Tuesday, 14 November, 2006  

Post a Comment

<< Home